Οι arabesques στο κλασσικό μπαλέτο είναι πολύ σημαντικές. Πολλές tour τελειώνουν με μια arabesque ή ακόμη μπορεί να έχουμε tour σε arabesque. Πολλά σηκώματα σε pa de deux είναι σε θέση arabesque, απ'ότι καταλαβαίνετε οι arabesques συμμετέχουν σε μεγάλο ποσοστό.
Όταν μια χορεύτρια κλιθεί να εκτελέσει μια arabesque θα πρέπει το πόδι της να είναι τελείως τεντωμένο, να είναι προς τα έξω, δηλαδή en dehors και σηκωμένο από το πάτωμα άνω των 90 μοιρών καθώς θα στηρίζεται στο ένα της σκέλος. Δεν θα πρέπει επίσης να ξεχνά την σωστή στάση του σώματος που έχουν οι χορευτές Οι arabesques στο μπαλέτο είναι πέντε όπου θα αναφερθούν στην συνέχεια.
1st arabesque |
2st arabesque |
1η arabesque: Τα πόδια βρίσκονται σε efface position. Το χέρι το αντίθετο από το σηκωμένο σκέλος είναι απλωμένο εμπρός, ενώ το άλλο είναι απλωμένο στα πλάγια. Το κεφάλι είναι σε προφίλ ως προς το κοινό, δηλαδή κοιτάει πάνω από τα δάχτυλα το μπροστινού χεριού.
2η arabesque: Τα πόδια βρίσκονται σε efface position. Το χέρι που είναι στην αντίστοιχη πλευρά με το σηκωμένο πόδι είναι απλωμένο εμπρός, ενώ το άλλο είναι απλωμένο στα πλάγια. Το κεφάλι είναι στραμμένο προς το κοινό
3st arabesque |
3η arabesque: Τα πόδια βρίσκονται σε croise position. Το χέρι που είναι στην αντίστοιχη πλευρά με το σηκωμένο πόδι είναι απλωμένο μπροστά, ενώ το άλλο είναι απλωμένο στα πλάγια. Το κεφάλι είναι σε προφίλ ως προς το κοινό, δηλαδή κοιτάει πάνω από τα δάχτυλα του μπροστινού χεριού.
4η arabesque: Τα πόδια βρίσκονται σε croise position. Το χέρι το αντίθετο από το σηκωμένο σκέλος είναι απλωμένο εμπρός, ενώ το άλλο είναι απλωμένο στα πλάγια και λίγο προς τα πίσω. Αφού ο κορμός κάνει μια μικρή στροφή κορμού. Το κεφάλι κοιτάει πάνω από τα δάχτυλα του μπροστινού χεριού, σα να παρακολουθεί την κίνηση του.
CONVERSATION